W as nie trwa EUROPEJSKI TYDZIEN UROLOGII To inicjatywa podje ta przez

Właśnie trwa EUROPEJSKI TYDZIEŃ UROLOGII. To inicjatywa podjęta przez 🇪🇺 Europejskie Stowarzyszenie Urologów (EAU), która ma na celu 📣🗣 zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie chorób układu moczowo-płciowego, przełamywania tabu urologicznego oraz – co najważniejsze – zachęcania pacjentów do regularnych badań i przeciwdziałania tym chorobom. ❗☝️ W Polsce na raka prostaty umiera zdecydowanie za dużo mężczyzn. Można temu zapobiec, wykrywając chorobę na wczesnym etapie, podczas wizyty u specjalisty urologa.

W ramach Poradni Urologicznej w SCM clinic zajmujemy się profilaktyką, diagnostyką i leczeniem schorzeń układu moczowego (nerek, moczowodów, pęcherza moczowego i cewki moczowej), a w przypadku 🧔 mężczyzn – męskich narządów płciowych (prącia, moszny, jąder, najądrzy, nasieniowodów, prostaty i pęcherzyków nasiennych).

Zadzwoń do nas 📞12 353 66 01 📞780 61 41 02 i umów się na konsultację do specjalistów 👨‍⚕ lek. med. Łukasza Curyło oraz 👨‍⚕ dr n.med. Przemysława Dudka.

Twoje zdrowie jest najważniejsze❗❗❗ Tylko wczesna diagnostyka daje szansę na skuteczną walkę z chorobą.

______

Posted: 23/09/2020